Aplicarea MBV la realizarea strategiei de către intreprinderile din Rusia la diverse etape de formare a conceptuluI
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
756 8
Ultima descărcare din IBN:
2020-12-01 08:15
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
005.21:658.14/17(470) (1)
Agenți manageriali. Mecanisme. Măsuri (100)
Conducere și administrare în exploatare. Organizare comercială (746)
SM ISO690:2012
TARASOVA, Janna. Aplicarea MBV la realizarea strategiei de către intreprinderile din Rusia la diverse etape de formare a conceptuluI. In: Economie şi Sociologie, 2014, nr. 3, pp. 85-92. ISSN 1857-4130.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Economie şi Sociologie
Numărul 3 / 2014 / ISSN 1857-4130

Aplicarea MBV la realizarea strategiei de către intreprinderile din Rusia la diverse etape de formare a conceptuluI
CZU: 005.21:658.14/17(470)
JEL: M11, M16, M23

Pag. 85-92

Tarasova Janna
 
Universitatea Comercial - Economică de Stat din Sankt - Petersburg
 
 
Disponibil în IBN: 9 februarie 2015


Rezumat

Prezentul studiul este axat pe analiza particularităţilor de aplicare a conceptului managementului bazat pe valori (MBV) în cadrul managementului strategic la întreprinderile din Rusia în perioada 1995-2013. A fost identificată consecutivitatea etapelor de implementare a conceptului MBV în diverse tipuri de întreprinderi şi necesitatea elementelor acestora în funcţie de strategia realizată şi a particularităţilor caracteristice ale întreprinderii. Relevanţa cercetării este asigurată prin creşterea constantă a importanţei managementului strategic şi a utilizării tehnologiilor bazate pe valori în practica businessului rus şi nevoia înţelegerii teoretice şi metodologice a acestei experienţe. Scopul acestui studiu constă în: (1) identificarea etapelor principale de dezvoltare a conceptului MBV în Rusia şi (2) analiza strategiilor, în procesul cărora a fost utilizată abordarea valorii în cadrul managementului strategic al companiilor din Rusia.

The study focuses on the analysis of the implementation of value-based management (VBM) conception in the framework of strategic management at Russian enterprises in the period from 1995 to 2013. It reveals the sequence of VBM implementation phases at enterprises of different types and the need of VBM elements, depending on the implemented strategy and the characteristics of the enterprise. The relevance of research is ensured by constantly increasing importance of strategic management and use of technologies based on values in Russian business practice and the need for theoretical and methodological understanding of this experience. The purpose of this study is to: (1) the identification of the stages of introduction of VBM into different enterprises in Russia and (2) analysis of strategies,in process of which the value approach was used in the strategic management of companies from Russia.

Cuvinte-cheie
management bazat pe valoare (MBV),

periodizare, management strategic, strategie.