Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
756 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2020-12-01 08:15 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
005.21:658.14/17(470) (1) |
Agenți manageriali. Mecanisme. Măsuri (100) |
Conducere și administrare în exploatare. Organizare comercială (746) |
SM ISO690:2012 TARASOVA, Janna. Aplicarea MBV la realizarea strategiei de către intreprinderile din Rusia la diverse etape de formare a conceptuluI. In: Economie şi Sociologie, 2014, nr. 3, pp. 85-92. ISSN 1857-4130. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economie şi Sociologie | ||||||
Numărul 3 / 2014 / ISSN 1857-4130 | ||||||
|
||||||
CZU: 005.21:658.14/17(470) | ||||||
JEL: M11, M16, M23 | ||||||
Pag. 85-92 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Prezentul studiul este axat pe analiza particularităţilor de
aplicare a conceptului managementului bazat pe valori (MBV) în cadrul managementului strategic la întreprinderile din Rusia în perioada 1995-2013. A fost identificată consecutivitatea etapelor de implementare a conceptului MBV în diverse tipuri de întreprinderi şi necesitatea elementelor acestora în funcţie de strategia realizată şi a particularităţilor caracteristice ale întreprinderii. Relevanţa
cercetării este asigurată prin creşterea constantă a importanţei managementului strategic şi a utilizării tehnologiilor bazate pe valori în practica businessului rus şi nevoia înţelegerii teoretice şi metodologice a acestei experienţe. Scopul acestui studiu constă în: (1) identificarea etapelor principale de dezvoltare a conceptului MBV în Rusia şi (2) analiza strategiilor, în procesul cărora a fost utilizată abordarea valorii în cadrul managementului strategic al companiilor din Rusia. |
||||||
Cuvinte-cheie management bazat pe valoare (MBV), periodizare, management strategic, strategie. |
||||||
|