Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
790 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-02-25 12:27 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.0:004 (6) |
Educație (14306) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4182) |
SM ISO690:2012 DODU-SAVCA, Carolina. Hypermedias et culture des industries educative dans l’ appretissage multidimensionel. In: Relaţii internaţionale. Plus, 2013, nr. 1, pp. 72-81. ISSN 1857-4440. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Relaţii internaţionale. Plus | ||||||
Numărul 1 / 2013 / ISSN 1857-4440 /ISSNe 2587-3393 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.0:004 | ||||||
Pag. 72-81 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul tratează un imperativ din contextul educaţional contemporan – fuziunea ofertei educaţionale formale cu oferta non formală. Fuziune, care semnifică metodologiile de instruire tradiţionale generos recompensate de mijloacele multi-/hipermedia. În primă instanţă, se subliniază implicarea TIC hipermedia în procesul de predare-învăţare. Se sugerează că toţi actorii sistemului
educaţional ar trebui să trateze această fuziune metodic şi să nu se adopte o atitudine de sacralizare a acestora. În ultimă instanţă, se subliniază că integrarea ofertei hipermedia în cursul universitar este doar un *declanşator* al instruirii active, independente şi imaginative. |
||||||
Cuvinte-cheie industrii educaţionale, hypermedia şi formare universitară continuă, conţinuturi multimedia pedagogizate, ”noile pedagogii”, resurse pedagogice numerice. |
||||||
|