Hypermedias et culture des industries educative dans l’ appretissage multidimensionel
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
790 4
Ultima descărcare din IBN:
2022-02-25 12:27
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.0:004 (6)
Educație (14306)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4182)
SM ISO690:2012
DODU-SAVCA, Carolina. Hypermedias et culture des industries educative dans l’ appretissage multidimensionel. In: Relaţii internaţionale. Plus, 2013, nr. 1, pp. 72-81. ISSN 1857-4440.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Relaţii internaţionale. Plus
Numărul 1 / 2013 / ISSN 1857-4440 /ISSNe 2587-3393

Hypermedias et culture des industries educative dans l’ appretissage multidimensionel
CZU: 37.0:004

Pag. 72-81

Dodu-Savca Carolina
 
Institutul de Relaţii Internaţionale din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 5 februarie 2015


Rezumat

Articolul tratează un imperativ din contextul educaţional contemporan – fuziunea ofertei educaţionale formale cu oferta non formală. Fuziune, care semnifică metodologiile de instruire tradiţionale generos recompensate de mijloacele multi-/hipermedia. În primă instanţă, se subliniază implicarea TIC hipermedia în procesul de predare-învăţare. Se sugerează că toţi actorii sistemului educaţional ar trebui să trateze această fuziune metodic şi să nu se adopte o atitudine de sacralizare a acestora. În ultimă instanţă, se subliniază că integrarea ofertei hipermedia în cursul universitar este doar un *declanşator* al instruirii active, independente şi imaginative.

The article considers the merge of the formal with the informal education, where the traditional learning methods are currently rewarded by the multi-/ hypermedia means. Firstly, it states that hypermedia technologies are actually scoring high implication in the teaching-learning process. Secondly, it suggests that the actors of the education system should treat this merge methodically. Finally, it points out that the use of hypermedia in the classroom is only a starter for an active, independent, and resourceful learning.

Cuvinte-cheie
industrii educaţionale, hypermedia şi formare universitară continuă, conţinuturi multimedia pedagogizate, ”noile pedagogii”, resurse pedagogice numerice.