Dezvoltarea gîndirii divergente a elevilor claselor primare prin activităţi de familiarizare cu noţiuni tehnice elementare
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
786 2
Ultima descărcare din IBN:
2020-06-23 11:50
SM ISO690:2012
GUŢALOV, Lilia, FOTESCU, Emil. Dezvoltarea gîndirii divergente a elevilor claselor primare prin activităţi de familiarizare cu noţiuni tehnice elementare. In: Tehnocopia: revistă ştiinţifico-metodică, 2014, nr. 2(11), pp. 24-30. ISSN 1857-3843.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Tehnocopia: revistă ştiinţifico-metodică
Numărul 2(11) / 2014 / ISSN 1857-3843

Dezvoltarea gîndirii divergente a elevilor claselor primare prin activităţi de familiarizare cu noţiuni tehnice elementare

Pag. 24-30

Guţalov Lilia, Fotescu Emil
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 28 ianuarie 2015


Rezumat

The article deals with the problem of divergent thinking. It highlights the role of divergent thinking in the development of creativity. It also presents experimental data.

Cuvinte-cheie
gândire divergentă, gândire convergentă, creativitate,

problemă didactică