Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
786 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2020-06-23 11:50 |
SM ISO690:2012 GUŢALOV, Lilia, FOTESCU, Emil. Dezvoltarea gîndirii divergente a elevilor claselor primare prin activităţi de familiarizare cu noţiuni tehnice elementare. In: Tehnocopia: revistă ştiinţifico-metodică, 2014, nr. 2(11), pp. 24-30. ISSN 1857-3843. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Tehnocopia: revistă ştiinţifico-metodică | ||||||
Numărul 2(11) / 2014 / ISSN 1857-3843 | ||||||
|
||||||
Pag. 24-30 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article deals with the problem of divergent thinking. It highlights the role of divergent thinking in the development of creativity. It also presents experimental data. |
||||||
Cuvinte-cheie gândire divergentă, gândire convergentă, creativitate, problemă didactică |
||||||
|