Rolul problemelor generale în organizarea învăţării autoreglate
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
996 4
Ultima descărcare din IBN:
2022-11-28 16:47
SM ISO690:2012
CIOBAN, Mitrofan, CIOBAN-PILEŢCAIA, Antonina, SALI, Larisa. Rolul problemelor generale în organizarea învăţării autoreglate. In: Artă şi Educaţie Artistică , 2013, nr. 2, pp. 83-89. ISSN 1857-0445.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Artă şi Educaţie Artistică
Numărul 2 / 2013 / ISSN 1857-0445

Rolul problemelor generale în organizarea învăţării autoreglate

Pag. 83-89

Cioban Mitrofan, Cioban-Pileţcaia Antonina, Sali Larisa
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 14 ianuarie 2015


Rezumat

In the present article, we examine some aspects regarding the role of mathematical problems of general character in the organization process of sudents’ individual activity, and outlining an individual track of self-regulated learning. General problems regarding analytic geometry, complex coordinates of sets of points, and second-order curves are examined.

Cuvinte-cheie
teaching-learning-evaluation, self-regulated learning,

students’ individual activity, general problems, analytic geometry