Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
996 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-11-28 16:47 |
SM ISO690:2012 CIOBAN, Mitrofan, CIOBAN-PILEŢCAIA, Antonina, SALI, Larisa. Rolul problemelor generale în organizarea învăţării autoreglate. In: Artă şi Educaţie Artistică , 2013, nr. 2, pp. 83-89. ISSN 1857-0445. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Artă şi Educaţie Artistică | ||||||
Numărul 2 / 2013 / ISSN 1857-0445 | ||||||
|
||||||
Pag. 83-89 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
In the present article, we examine some aspects regarding the role of mathematical problems of general character in the organization process of sudents’ individual activity, and outlining an individual track of self-regulated learning. General problems regarding analytic geometry, complex coordinates of sets of points, and second-order curves are examined. |
||||||
Cuvinte-cheie teaching-learning-evaluation, self-regulated learning, students’ individual activity, general problems, analytic geometry |
||||||
|