Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
971 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2021-09-21 11:04 |
SM ISO690:2012 JARAMNA, Raid. Factors influencing transition to junior high school. In: Artă şi Educaţie Artistică , 2013, nr. 2, pp. 99-101. ISSN 1857-0445. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Artă şi Educaţie Artistică | ||||||
Numărul 2 / 2013 / ISSN 1857-0445 | ||||||
|
||||||
Pag. 99-101 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Tranziţia de la ciclul gimnazial la ciclul liceal afectează aspectul psiho-social al elevilor şi cauzează multiple dificultăţi cum ar fi: stresul, impulsivitatea, lipsa atenţiei, incapacitatea de concentrare, hiperactivitatea, reducerea respectului de sine etc. Articolul de faţă reflectă factorii cu impact asupra tranziţiei de la ciclul gimnazial la cel liceal şi propune unele soluţii pentru facilitarea ei. |
||||||
Cuvinte-cheie Tranziţie, gimnaziu, liceu, comportament, adaptare. |
||||||
|