Factors influencing transition to junior high school
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
971 3
Ultima descărcare din IBN:
2021-09-21 11:04
SM ISO690:2012
JARAMNA, Raid. Factors influencing transition to junior high school. In: Artă şi Educaţie Artistică , 2013, nr. 2, pp. 99-101. ISSN 1857-0445.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Artă şi Educaţie Artistică
Numărul 2 / 2013 / ISSN 1857-0445

Factors influencing transition to junior high school

Pag. 99-101

Jaramna Raid
 
Tiraspol State University
 
 
Disponibil în IBN: 14 ianuarie 2015


Rezumat

Tranziţia de la ciclul gimnazial la ciclul liceal afectează aspectul psiho-social al elevilor şi cauzează multiple dificultăţi cum ar fi: stresul, impulsivitatea, lipsa atenţiei, incapacitatea de concentrare, hiperactivitatea, reducerea respectului de sine etc. Articolul de faţă reflectă factorii cu impact asupra tranziţiei de la ciclul gimnazial la cel liceal şi propune unele soluţii pentru facilitarea ei.

Cuvinte-cheie
Tranziţie, gimnaziu, liceu, comportament, adaptare.