Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
665 18 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-02 02:14 |
SM ISO690:2012 ZLATIN, Ecaterina. Le role et la place de l’ecriture dans l’apprentissage du fle. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, 2011, nr. 7, pp. 63-67. ISSN 1875-2170. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul | ||||||
Numărul 7 / 2011 / ISSN 1875-2170 | ||||||
|
||||||
Pag. 63-67 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Studierea unei limbi străine necesită mare efort şi o mare putere de voinţă pentru a învinge toate obstacolele. Această stăruinţă este pentru a uşura învăţarea şi aplicarea în
practică a unor criterii şi cercetări necesare la învăţarea scrisului. Pentru studenţii începători scrisul este o întreagă ştiinţă. Astfel ei trebuie de la începutul studiilor să – şi
formeze concepţii corecte. Dificultăţile la scriere se pot înlătura la dorinţa de a le înlătura, scriind cît mai mult: copiind exerciţii, fragmente mici de texte. Citirea şi scrisul necesită timp de învăţare pe de rost, de a expune ideile şi gîndurile. De a compune povestiri, texte cu un şir de cuvinte căutate din numele proprii, în diferite domenii ştiinţifice şi literatură adăugînd unele cuvinte surpriză ce nu au nici o legătură comună cu cele deja propuse. |
||||||
|