Facilitating students’ understanding of interpretation values
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
894 0
SM ISO690:2012
GROSU, Natalia. Facilitating students’ understanding of interpretation values. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, 2011, nr. 7, pp. 78-81. ISSN 1875-2170.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul
Numărul 7 / 2011 / ISSN 1875-2170

Facilitating students’ understanding of interpretation values

Pag. 78-81

Grosu Natalia
 
Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu“, Cahul
 
 
Disponibil în IBN: 5 ianuarie 2015


Rezumat

Prezentul articol analizează abordările contemporane ale hermeneuticii privind complexitatea unei opere, creată din cauza multiplelor semnificaţii şi adesea conflictuale pentru studenţii de la Facultatea Limbi Străine din Republica Moldova. Într-o măsură mai mică sau mai mare, ’opera deschisă’ rămîne a fi extrem de sensibilă şi necesită noi criterii atunci când este interpretată astfel lăsând loc pentru ambiguitate şi pluralitate de semnificaţii. Scopul prezentului articol constă în prim plan de a demonstra lipsa de opoziţie ireductibila între opera deschisă şi opera închisă, precum şi faptul că cele două perspective ale receptării coexistă şi corelează. Cu toate bunele intenţii faţă de cheile receptării textului, nu vom putea ignora unele principii sănătoase de interpretare în ajutorul studenţilor, demne de o tratare şi mai vastă, şi vom oferi cîteva pe baza cărora să fie posibilă angajarea cu încredere a studentului-cititor în interpretarea textului.