Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
894 0 |
SM ISO690:2012 GROSU, Natalia. Facilitating students’ understanding of interpretation values. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, 2011, nr. 7, pp. 78-81. ISSN 1875-2170. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul | ||||||
Numărul 7 / 2011 / ISSN 1875-2170 | ||||||
|
||||||
Pag. 78-81 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Prezentul articol analizează abordările contemporane ale hermeneuticii privind complexitatea unei opere, creată din cauza multiplelor semnificaţii şi adesea conflictuale
pentru studenţii de la Facultatea Limbi Străine din Republica Moldova. Într-o măsură mai mică sau mai mare, ’opera deschisă’ rămîne a fi extrem de sensibilă şi necesită noi criterii
atunci când este interpretată astfel lăsând loc pentru ambiguitate şi pluralitate de semnificaţii. Scopul prezentului articol constă în prim plan de a demonstra lipsa de opoziţie
ireductibila între opera deschisă şi opera închisă, precum şi faptul că cele două perspective ale receptării coexistă şi corelează. Cu toate bunele intenţii faţă de cheile receptării textului, nu vom putea ignora unele principii sănătoase de interpretare în ajutorul studenţilor, demne de o tratare şi mai vastă, şi vom oferi cîteva pe baza cărora să fie posibilă angajarea cu încredere a studentului-cititor în interpretarea textului. |
||||||
|