Mobilizarea strategică – condiţia depăşirii crizei economice în ramură
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
711 5
Ultima descărcare din IBN:
2023-04-18 20:31
SM ISO690:2012
RADOV, Mariana. Mobilizarea strategică – condiţia depăşirii crizei economice în ramură. In: Economica, 2009, nr. 5(69), pp. 14-20. ISSN 1810-9136.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Economica
Numărul 5(69) / 2009 / ISSN 1810-9136

Mobilizarea strategică – condiţia depăşirii crizei economice în ramură

Pag. 14-20

Radov Mariana
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 27 noiembrie 2013


Rezumat

Acest articol se axează pe unul dintre subiectele esenţiale care se referă la criza actuală ce devastează activitatea ramurilor naţionale, şi anume: importanţa mobilizării strategice în revigorarea sectoarelor economice. Subiectul dat este abordat pe calea implementării şi dezvoltării unei atitudini de responsabilitate strategică la membrii echipei mobilizatoare, care sunt managerii întreprinderilor din ramură. Ideea fundamentală reflectă faptul că managerii trebuie să perceapă administrarea activităţii lor prin prisma elaborării şi realizării unor strategii comune, care să aducă integritate ramurii respective şi să-i îmbunătăţească imaginea în viziunea consumatorilor, precum şi a concurenţilor din ramură.

This article is concerned with one of the central questions referring to the actual crisis which devastates the activity of our branches, namely the importance of strategic mobilization in the revival of the sector. It investigates the issue from the perspective of developing and growing an attitude of strategic responsibility towards the members of the mobilizing team, which are managers of the enterprises in the branch. The core idea is that those managers should perceive their administration from the side of elaboration and realization of such common strategies which will bring firstly integrity with the branch and will give a better image of the enterprise in the customers’ vision and also in the vision of their competitors.