Studiul concepţiei contemporane privind educaţia ecologică în contextul dezvoltării durabile în Republica Moldova
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
850 11
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-10 19:28
SM ISO690:2012
CRIVOI, Aurelia, MOŞNOI, Elena, AŞEVSCHI, Ioana. Studiul concepţiei contemporane privind educaţia ecologică în contextul dezvoltării durabile în Republica Moldova. In: Noosfera. Revista ştiinţifică de educaţie, spiritualitate şi cultură ecologică, 2014, nr. 10, pp. 82-86. ISSN 1857-3517.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Noosfera. Revista ştiinţifică de educaţie, spiritualitate şi cultură ecologică
Numărul 10 / 2014 / ISSN 1857-3517

Studiul concepţiei contemporane privind educaţia ecologică în contextul dezvoltării durabile în Republica Moldova

Pag. 82-86

Crivoi Aurelia, Moşnoi Elena, Aşevschi Ioana
 
Universitatea de Studii Politice şi Economice Europene „Constantin Stere”
 
 
Disponibil în IBN: 8 decembrie 2014


Rezumat

Formarea şi dezvoltarea responsabilităţii ecologice reprezintă un proces complex prin care statul promovează consecvent politicile de mediu, cultura juridică, instruirea şi educaţia ecologică. Educaţia ecologică este percepută drept un principiu al eticii valorilor şi al activităţii organizatorice în toate sferele vieţii sociale. Prin dezvoltarea durabilă, civilizaţia umană îşi propune să modifice modul în care oamenii percep problemele cu care se confruntă pe parcursul întregii vieţi.

Training and development of environmental responsibility is a complex process by which the state promotes consistent policies of environmental, legal culture,ecological training and education. Ecological education is seen as an principale of ethcs values and of organizational activities in all sphere of social life. Through lasting development the human civilization proposes to modify the way in which people preceive the problems facing life time.