Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
957 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2020-07-17 00:07 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
005.21:334.7 (10) |
Agenți manageriali. Mecanisme. Măsuri (100) |
Forme de organizare și cooperare în activitatea economică (975) |
SM ISO690:2012 СТРАТАН, Александр, БАРАНОВА, Елена. Направления стратегического управления предприятием в условиях рыночной экономикиИ. In: Analele Institutului Naţional de Cercetări Economice, 2012, nr. 1, pp. 25-29. ISSN 1857-3630. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Analele Institutului Naţional de Cercetări Economice | ||||||
Numărul 1 / 2012 / ISSN 1857-3630 /ISSNe 1857-3630 | ||||||
|
||||||
CZU: 005.21:334.7 | ||||||
Pag. 25-29 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Nowadays, nobody doubts that a good and well thought strategic management in the context of today's economy is the most important and fundamental condition for the success of any company. In general terms, strategic management represents a plan for a company’s management aimed at strengthening its position, customer satisfaction and achieving goals. A well thought strategic vision prepares the company for the future, sets the early directions for development and defines the company's intention to take a specific business position. |
||||||
Cuvinte-cheie стратегия, стратегическое управление, концепция «7 П», концепция «3 П». |
||||||
|