Inovaţia – succesul unei afaceri
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
972 61
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-17 20:32
SM ISO690:2012
PÂRŢACHI, Ion, LUŢCAN, Alexandru. Inovaţia – succesul unei afaceri. In: Economica, 2009, nr. 2(66), pp. 65-75. ISSN 1810-9136.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Economica
Numărul 2(66) / 2009 / ISSN 1810-9136

Inovaţia – succesul unei afaceri

Pag. 65-75

Pârţachi Ion, Luţcan Alexandru
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 2 decembrie 2013


Rezumat

Produsele avînd la origine inovaţii au un mare impact asupra întreprinderilor şi competitivităţii acestora, succesului, dezvoltării lor şi de asemenea asupra locurilor de muncă. Întreprinderile trebuie să se preocupe de generarea, realizarea şi dezvoltarea noilor produse şi cu viziune pe termen lung a acestora, deoarece piaţa trebuie lovită la momentul oportun cu produsele potrivite.

Products originating from innovations have a great impact on enterprises and competition, on the success, development and also on jobs. The enterprises must concern themselves with the generation, realization and development of new products and with the long-term vision, because the market must be stricken at the present moment by the relevant products.