Factori ce influenţează imaginea companiei
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
913 31
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-22 13:10
SM ISO690:2012
ONOFREI, Alexandru, SCERBIN, Alexandr. Factori ce influenţează imaginea companiei. In: Economica, 2009, nr. 2(66), pp. 90-93. ISSN 1810-9136.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Economica
Numărul 2(66) / 2009 / ISSN 1810-9136

Factori ce influenţează imaginea companiei

Pag. 90-93

Onofrei Alexandru, Scerbin Alexandr
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 16 decembrie 2013


Rezumat

Articolul dezbate problemele ce ţin de factorii care influenţează elaborarea şi promovarea imaginii pozitive a companiei. Articolul pune accent pe necesitatea utilizării de către întreprinderile naţionale a experienţei ţarilor occidentale în folosirea imaginii ca o puternică armă în lupta concurenţială dură pe piaţa de desfacere.

The article considers the factors that generate and have a direct impact on the creation and development of company’s positive image. It also points out to the necessity for Moldovan national firms to draw on foreign countries experience in using image as a powerful means in market competition.