Aspecte practice de integrare a educaţiei pentru mediu în cadrul curriculei şcolare primare
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1159 8
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-19 19:39
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3.033 (11)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2013)
SM ISO690:2012
SARANCIUC-GORDEA, Liliana. Aspecte practice de integrare a educaţiei pentru mediu în cadrul curriculei şcolare primare. In: Revistă de știinţe socioumane , 2014, nr. 2(27), pp. 41-53. ISSN 1857-0119.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revistă de știinţe socioumane
Numărul 2(27) / 2014 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X

Aspecte practice de integrare a educaţiei pentru mediu în cadrul curriculei şcolare primare
CZU: 373.3.033

Pag. 41-53

Saranciuc-Gordea Liliana
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 20 octombrie 2014


Rezumat

In this article are highlights some of the scientific and curricular premises about the intersection and the connection of the environmental education with the curricular disciplines (grades I-IV). It is brings the praxiological arguments of this intersection in the methodological plan, at the level of the skills training, elements of the curricular content areas and, within them, of the disciplines that explicitly reflect the dimensions of the environment education.

Cuvinte-cheie
environmental education, integration, school curricula, school subjects, coherent program, stage cross-curricular.