Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
969 26 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-16 18:09 |
SM ISO690:2012 GHENOVA, Svetlana. Formarea gamei de produse a întreprinderii utilizând metoda ABC
. In: Economica, 2008, nr. 4(64), pp. 58-63. ISSN 1810-9136. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economica | ||||||
Numărul 4(64) / 2008 / ISSN 1810-9136 | ||||||
|
||||||
Pag. 58-63 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Printre alţi factori, deosebit de actuală este sarcina optimizării gamei sortimentale. Arsenalul existent de metode şi metodice ale ştiinţei de marketing în acest domeniu, evident, este destul de diferenţiată. Reflectarea aplicativă a interacţiunii lor agregate şi logice în activitatea companiei permite conducerii adoptarea unor decizii administrative raţionale în cadrul politicii de sortiment. |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Ghenova, S.I.</creatorName> <affiliation>Universitatea de Stat din Comrat, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Formarea gamei de produse a întreprinderii utilizând metoda ABC </title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2008</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1810-9136</relatedIdentifier> <dates> <date dateType='Issued'>2008-04-01</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'>Printre alţi factori, deosebit de actuală este sarcina optimizării gamei sortimentale. Arsenalul existent de metode şi metodice ale ştiinţei de marketing în acest domeniu, evident, este destul de diferenţiată. Reflectarea aplicativă a interacţiunii lor agregate şi logice în activitatea companiei permite conducerii adoptarea unor decizii administrative raţionale în cadrul politicii de sortiment.</description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'>Under contemporary economic conditions, among other factors, optimizing the mix is the task of major importance. The existing range of methods and marketing in this field is quite varied. The applicative reflection their aggregate and logical interaction allows the company management to adopt rational administrative decisions in the policy of choice.</description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>