Formarea gamei de produse a întreprinderii utilizând metoda ABC
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
413 3
Ultima descărcare din IBN:
2020-05-19 11:51
SM ISO690:2012
GHENOVA, Svetlana. Formarea gamei de produse a întreprinderii utilizând metoda ABC . In: Economica. 2008, nr. 4(64), pp. 58-63. ISSN 1810-9136.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF
BibTeX
DataCite
Dublin Core
Economica
Numărul 4(64) / 2008 / ISSN 1810-9136

Formarea gamei de produse a întreprinderii utilizând metoda ABC

Pag. 58-63

Ghenova Svetlana
 
Universitatea de Stat din Comrat
 
Disponibil în IBN: 16 decembrie 2013


Rezumat

Printre alţi factori, deosebit de actuală este sarcina optimizării gamei sortimentale. Arsenalul existent de metode şi metodice ale ştiinţei de marketing în acest domeniu, evident, este destul de diferenţiată. Reflectarea aplicativă a interacţiunii lor agregate şi logice în activitatea companiei permite conducerii adoptarea unor decizii administrative raţionale în cadrul politicii de sortiment.

Under contemporary economic conditions, among other factors, optimizing the mix is the task of major importance. The existing range of methods and marketing in this field is quite varied. The applicative reflection their aggregate and logical interaction allows the company management to adopt rational administrative decisions in the policy of choice.