Factors influencing students to dropout
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1603 56
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-23 10:59
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015.3+371.543.8 (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3920)
SM ISO690:2012
MURAD, Tariq. Factors influencing students to dropout. In: Univers Pedagogic, 2014, nr. 2, pp. 65-71. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 2 / 2014 / ISSN 1811-5470

Factors influencing students to dropout
CZU: 37.015.3+371.543.8

Pag. 65-71

Murad Tariq
 
Tiraspol State University
 
 
Disponibil în IBN: 21 iulie 2014


Rezumat

Abandonul şcolar este un fenomen ce afectează, mai mult sau mai puţin, sistemul educativ din întreaga lume. Cauzele acestuia sunt multiple şi variate, dar, în esenţă, sunt determinate de aceiaşi factori, printre care putem cita factorii individuali, familiali şi şcolari. Aceştia, la rândul lor, generează anumite comportamente care, fiind observate la timp, ar putea anticipa fenomenul în sine. Pentru că implicarea părinţilor în procesul de învăţământ este redusă, ţine de datoria profesorilor să depisteze cazurile vulnerabile, să elaboreze şi să implementeze strategii eficiente care ar reduce şi preveni abandonul şcolar

School dropout is a phenomenon affecting more or less the educative system of the whole world. The reasons are different but, in fact, it has at its origins several factors, among which can be cited the individual, the familial and the school factors. These factors generate certain behaviors that, being observed in time, could anticipate the phenomenon by itself. Due to parents’ reduced implication in the learning process, it‘s the teachers duty to trace out vulnerable cases, to elaborate and implement efficient strategies that could reduce and prevent school dropout.

Cuvinte-cheie
abandon şcolar, liceu, profesori, părinţi, valori,

factori ce determină abandonul şcolar