Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1603 56 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-23 10:59 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3+371.543.8 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3920) |
SM ISO690:2012 MURAD, Tariq. Factors influencing students to dropout. In: Univers Pedagogic, 2014, nr. 2, pp. 65-71. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 2 / 2014 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015.3+371.543.8 | ||||||
Pag. 65-71 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Abandonul şcolar este un fenomen ce afectează, mai mult sau mai puţin, sistemul educativ din întreaga lume. Cauzele acestuia sunt multiple şi variate, dar, în esenţă, sunt determinate de aceiaşi factori, printre care putem cita factorii individuali, familiali şi şcolari. Aceştia, la rândul lor, generează anumite comportamente care, fiind observate la timp, ar putea anticipa fenomenul în sine. Pentru că implicarea părinţilor în procesul de învăţământ este redusă, ţine de datoria profesorilor să depisteze cazurile vulnerabile, să elaboreze şi să implementeze strategii eficiente care ar reduce şi preveni abandonul şcolar |
||||||
Cuvinte-cheie abandon şcolar, liceu, profesori, părinţi, valori, factori ce determină abandonul şcolar |
||||||
|