Evaluarea percepţiei cadrelor didactice privind situaţia educativului în şcoală
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1051 11
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-23 19:41
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.136 (76)
Educație (14078)
SM ISO690:2012
HADÎRCĂ, Maria, CEBANU (SLUTU), Lilia, CLICHICI, Veronica. Evaluarea percepţiei cadrelor didactice privind situaţia educativului în şcoală. In: Univers Pedagogic, 2014, nr. 2, pp. 52-58. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 2 / 2014 / ISSN 1811-5470

Evaluarea percepţiei cadrelor didactice privind situaţia educativului în şcoală
CZU: 371.136

Pag. 52-58

Hadîrcă Maria, Cebanu (Slutu) Lilia, Clichici Veronica
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
Disponibil în IBN: 21 iulie 2014


Rezumat

Articolul avansează ipoteza că la nivelul procesului actual de învăţământ s-a produs un dezechilibru între cele două componente de bază ale acestuia – instructivă şi educativă, în defavoarea ultimei componente, prezintă rezultatele unui sondaj de opinie în acest sens, formulează unele sugestii de redresare a situaţiei.

The article promotes the idea that nowadays the educaţional process suffers from a misbalance between its two basic components – instructional and educaţional, which îs not favorable to the latter, it also presents the results of a survey în this respect, and it formulates some suggestions to improve the situation.

Cuvinte-cheie
educaţie, proces de învățământ, dezechilibru,

lătură educativă

Dublin Core Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'>
<dc:creator>Hadîrcă, M.I.</dc:creator>
<dc:creator>Cebanu (Slutu), L.M.</dc:creator>
<dc:creator>Clichici, V.V.</dc:creator>
<dc:date>2014-04-01</dc:date>
<dc:description xml:lang='ro'>Articolul avansează ipoteza că la nivelul procesului actual de învăţământ s-a produs un dezechilibru între cele două componente de bază ale acestuia – instructivă şi educativă, în defavoarea ultimei componente, prezintă rezultatele unui sondaj de opinie în acest sens, formulează unele sugestii de redresare a situaţiei.</dc:description>
<dc:description xml:lang='en'>The article promotes the idea that nowadays the educaţional process suffers from a misbalance between its two basic components – instructional and educaţional, which îs not favorable to the latter, it also presents the results of a survey în this respect, and it formulates some suggestions to improve the situation.</dc:description>
<dc:source>Univers Pedagogic  (2) 52-58</dc:source>
<dc:subject>educaţie</dc:subject>
<dc:subject>proces de învățământ</dc:subject>
<dc:subject>dezechilibru</dc:subject>
<dc:subject>lătură educativă</dc:subject>
<dc:title>Evaluarea percepţiei cadrelor didactice
privind situaţia educativului în şcoală</dc:title>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type>
</oai_dc:dc>