Formarea culturii informației în mediul universitar
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
854 18
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-06 14:35
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378:004 (12)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2562)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4156)
SM ISO690:2012
CHERADI, Natalia, RAILEAN, Elena. Formarea culturii informației în mediul universitar. In: Economie şi Sociologie, 2014, nr. 1, pp. 200-205. ISSN 1857-4130.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Economie şi Sociologie
Numărul 1 / 2014 / ISSN 1857-4130

Formarea culturii informației în mediul universitar
CZU: 378:004
JEL: A29, Z11, M30, Y0, Y9, Z13

Pag. 200-205

Cheradi Natalia, Railean Elena
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 13 iunie 2014


Rezumat

Lucrarea reprezintă rezultatele sondajului „Perfecţio-narea în cultura informaţiei pentru utilizatorii Bibliotecii Ştiinţifice a Academiei de Studii Economice din Moldova”. Scopul studiului a fost de a identifica rolul bibliotecii în dezvoltarea abilităţilor în cultura informaţiei ale studenţilor, cadrelor didactice, cercetătorilor şi de a studia necesităţile de educare a consumatorilor în noul context informaţional. La sondaj au participat 1004 respondenţi de la 6 facultăţi. În calitate de instrument al cercetării a fost utilizată metoda anchetei în baza chestionarului on-line SurveyMonkey.

This paper reveals the results of the “Strengthening the information literacy skills of the library users at Scientific Library of the Academy of Economic Studies from Moldova” survey. The aim of the study was to identify the role of the library while developing information literacy skills for students, teachers, and researchers and to study educational needs of consumers in the new information context. The survey covered 1004 respondents from six departments. As a research tool it was used the questionnaire survey method from SurveyMonkey online.

Cuvinte-cheie
cultura informaţiei, utilizatori de informaţii, necesităţi informaţionale