Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
949 20 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-28 20:24 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
005.7:338.48(478) (1) |
Management organizațional (OM) (145) |
Turism (534) |
SM ISO690:2012 ROBU, Elena. Căile de perfecționare a procesului de organizare și gestionare în întreprinderile turistice. In: Economie şi Sociologie, 2014, nr. 1, pp. 190-195. ISSN 1857-4130. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economie şi Sociologie | ||||||
Numărul 1 / 2014 / ISSN 1857-4130 | ||||||
|
||||||
CZU: 005.7:338.48(478) | ||||||
JEL: M1, M12, M14 | ||||||
Pag. 190-195 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Principiile managementului definesc cerinţele faţă de sistemul, structura şi organizarea managementului. Managementul turismului este determinat de către principalele ipoteze şi reguli care guvernează toate nivelurile de management. Aceste reguli definesc „linia” comportamentului managerului şi sunt tratate ca principale. Deci, principiile managementului pot fi reprezentate ca ideile de bază, legile şi regulile de comportament ale managerilor pentru implementarea funcţiilor lor de management. |
||||||
Cuvinte-cheie turism, management, management în turism, principii de management |
||||||
|