Căile de perfecționare a procesului de organizare și gestionare în întreprinderile turistice
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
949 20
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-28 20:24
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
005.7:338.48(478) (1)
Management organizațional (OM) (145)
Turism (534)
SM ISO690:2012
ROBU, Elena. Căile de perfecționare a procesului de organizare și gestionare în întreprinderile turistice. In: Economie şi Sociologie, 2014, nr. 1, pp. 190-195. ISSN 1857-4130.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Economie şi Sociologie
Numărul 1 / 2014 / ISSN 1857-4130

Căile de perfecționare a procesului de organizare și gestionare în întreprinderile turistice
CZU: 005.7:338.48(478)
JEL: M1, M12, M14

Pag. 190-195

Robu Elena
 
Universitatea Liberă Internaţională din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 12 iunie 2014


Rezumat

Principiile managementului definesc cerinţele faţă de sistemul, structura şi organizarea managementului. Managementul turismului este determinat de către principalele ipoteze şi reguli care guvernează toate nivelurile de management. Aceste reguli definesc „linia” comportamentului managerului şi sunt tratate ca principale. Deci, principiile managementului pot fi reprezentate ca ideile de bază, legile şi regulile de comportament ale managerilor pentru implementarea funcţiilor lor de management.

The management principles define the requirements regarding the system, structure and management organization. Tourism management is determined by the main theories and rules that govern all levels of management. These rules define the „line” behavior of the manager and are treated as guidelines. Thus, the principles of management can be represented as the basic ideas, laws and behavior rules of managers for the implementation of their management functions.

Cuvinte-cheie
turism,

management,

management în turism, principii de management