Reforma curriculară din perspectiva abordării dihotomice cantitate – calitate: cazul didacticii limbilor străine
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
686 3
Ultima descărcare din IBN:
2019-04-09 10:25
SM ISO690:2012
GUŢU, Ion. Reforma curriculară din perspectiva abordării dihotomice cantitate – calitate: cazul didacticii limbilor străine. In: Limba Română , 2014, nr. 2(224), pp. 229-236. ISSN 0235-9111.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Limba Română
Numărul 2(224) / 2014 / ISSN 0235-9111

Reforma curriculară din perspectiva abordării dihotomice cantitate – calitate: cazul didacticii limbilor străine

Pag. 229-236

Guţu Ion
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 19 mai 2014