Utilizarea limbajului JavaScript pentru autoevaluare în învăţămîntul preuniversitar
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
869 3
Ultima descărcare din IBN:
2023-04-09 11:24
SM ISO690:2012
CINCILEI, Valentina. Utilizarea limbajului JavaScript pentru autoevaluare în învăţămîntul preuniversitar. In: Tehnocopia: revistă ştiinţifico-metodică, 2013, nr. 2(9), pp. 62-67. ISSN 1857-3843.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Tehnocopia: revistă ştiinţifico-metodică
Numărul 2(9) / 2013 / ISSN 1857-3843

Utilizarea limbajului JavaScript pentru autoevaluare în învăţămîntul preuniversitar

Pag. 62-67

Cincilei Valentina
 
Liceul Teoretic „Mihai Eminescu“, Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 24 aprilie 2014


Rezumat

This article is for history teachers of schools, grammar schools and high schools interested in using the computer tests for evaluation and self-knowledge.

Cuvinte-cheie
test,

evaluare, autoevaluare, istorie, JavaScript