Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
869 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-04-09 11:24 |
SM ISO690:2012 CINCILEI, Valentina. Utilizarea limbajului JavaScript pentru
autoevaluare în învăţămîntul preuniversitar. In: Tehnocopia: revistă ştiinţifico-metodică, 2013, nr. 2(9), pp. 62-67. ISSN 1857-3843. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Tehnocopia: revistă ştiinţifico-metodică | ||||||
Numărul 2(9) / 2013 / ISSN 1857-3843 | ||||||
|
||||||
Pag. 62-67 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article is for history teachers of schools, grammar schools and high schools interested in using the computer tests for evaluation and self-knowledge. |
||||||
Cuvinte-cheie test, evaluare, autoevaluare, istorie, JavaScript |
||||||
|