Aspecte psiho-pedagogice ale predării şi învăţării limbii franceze în clasa a II-a, în Republica Moldova
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
907 2
Ultima descărcare din IBN:
2019-09-13 09:09
SM ISO690:2012
COŞCIUG, Angela. Aspecte psiho-pedagogice ale predării şi învăţării limbii franceze în clasa a II-a, în Republica Moldova. In: Glotodidactica, 2011, nr. 1, pp. 17-20. ISSN 1857-0763.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Glotodidactica
Numărul 1 / 2011 / ISSN 1857-0763

Aspecte psiho-pedagogice ale predării şi învăţării limbii franceze în clasa a II-a, în Republica Moldova

Pag. 17-20

Coşciug Angela
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
Disponibil în IBN: 16 aprilie 2014


Rezumat

Autoarea propune câteva reflecţii asupra aspectului psiho-pedagogic al predării şi învăţării limbii franceze în clasa a II-a.

The article focuses on several psychological and pedagogical aspects of teaching and learning French to second-form pupils.

DataCite XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'>
<creators>
<creator>
<creatorName>Coşciug, A.D.</creatorName>
<affiliation>Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi, Moldova, Republica</affiliation>
</creator>
</creators>
<titles>
<title xml:lang='ro'>Aspecte psiho-pedagogice ale predării şi învăţării limbii franceze în clasa a II-a, în Republica Moldova</title>
</titles>
<publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher>
<publicationYear>2011</publicationYear>
<relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1857-0763</relatedIdentifier>
<dates>
<date dateType='Issued'>2011-01-04</date>
</dates>
<resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType>
<descriptions>
<description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'>Autoarea propune câteva reflecţii asupra aspectului psiho-pedagogic al predării şi învăţării limbii franceze în clasa a II-a.</description>
<description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'>The article focuses on several psychological and pedagogical aspects of teaching and learning French to second-form pupils.
</description>
</descriptions>
<formats>
<format>application/pdf</format>
</formats>
</resource>