Aspecte psiho-pedagogice ale predării şi învăţării limbii franceze în clasa a II-a, în Republica Moldova
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
912 2
Ultima descărcare din IBN:
2019-09-13 09:09
SM ISO690:2012
COŞCIUG, Angela. Aspecte psiho-pedagogice ale predării şi învăţării limbii franceze în clasa a II-a, în Republica Moldova. In: Glotodidactica, 2011, nr. 1, pp. 17-20. ISSN 1857-0763.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Glotodidactica
Numărul 1 / 2011 / ISSN 1857-0763

Aspecte psiho-pedagogice ale predării şi învăţării limbii franceze în clasa a II-a, în Republica Moldova

Pag. 17-20

Coşciug Angela
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 16 aprilie 2014


Rezumat

Autoarea propune câteva reflecţii asupra aspectului psiho-pedagogic al predării şi învăţării limbii franceze în clasa a II-a.

The article focuses on several psychological and pedagogical aspects of teaching and learning French to second-form pupils.