Tradiţie şi performanţă in procesul de îmbogăţire şi activizare a lexicului elevilor din clasele de gimnazi
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
888 8
Ultima descărcare din IBN:
2023-01-16 12:21
SM ISO690:2012
TIMCIUC, Svetlana, CANTEMIR, Grigore. Tradiţie şi performanţă in procesul de îmbogăţire şi activizare a lexicului elevilor din clasele de gimnazi. In: Glotodidactica, 2010, nr. 1, pp. 19-31. ISSN 1857-0763.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Glotodidactica
Numărul 1 / 2010 / ISSN 1857-0763

Tradiţie şi performanţă in procesul de îmbogăţire şi activizare a lexicului elevilor din clasele de gimnazi

Pag. 19-31

Timciuc Svetlana1, Cantemir Grigore2
 
1 Liceul Teoretic „B.P.Haşdeu“, Bălţi,
2 Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
Disponibil în IBN: 16 aprilie 2014


Rezumat

în ultimul timp, în paginile presei de orientare pedagogică din Republica Moldova, se duc discuţii aprinse privind noul Curriculum la limba şi literatura română. Lupta „pe viaţă şi pe moarte" se dă între „veteranii" procesului educaţional, care au stat la temelia proceselor novatoare în educaţia de tip european, şi aşa-zişii „modernişti", care întrezăresc în activitatea lor un proces educaţional de-a dreptul „revoluţionar". în limita rândurilor ce ni se rezervă, vom face o trecere în revistă a principalelor metode „mai vechi" şi „mai noi" aplicate la studierea lexicului în cadrul ciclului gimnazial

Nowadays, the most arguable topic from the pedagogical press of Republic of Moldova is the new Curriculum of Romanian Language and Literature. The great fight involves the so called „ex-servicemen" of the educational process, who founded the base of the European educational processes, and the so called „modernist", who try to introduce a real revolutionary educational process. Further down, we will enumerate the main „old" and „new" methods which are used when studying the vocabulary in school