Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
913 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-10-06 17:51 |
SM ISO690:2012 KHALIL-AKIL, Hagar. Internet et l'approche par taches: quel apport pour l'acquisition d'une langue seconde ou etrangere (l2)? In: Glotodidactica, 2010, nr. 1, pp. 9-18. ISSN 1857-0763. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Glotodidactica | ||||||
Numărul 1 / 2010 / ISSN 1857-0763 | ||||||
|
||||||
Pag. 9-18 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul face parte dintr-o teză de doctorat în curs de elaborare, în care ne propunem să răspundem la întrebarea, dacă este posibil de întrebuinţat internetul în consolidarea intake-ului şi de a ameliora, astfel, învăţarea limbii franceze ca limbă străină. Pentru verificarea ipotezei de start a cercetării, care ţine atât de tehnologiile de informare şi comunicare, cât şi de didactica limbilor, un ansamblu de macro- şi de micro-obiective vor fi puse în aplicare în 2010 la Centrul Francez de Cultură şi Cooperare din Egipt. Această strategie ne-a determinat să creăm un centru de resurse virtuale pentru realizarea micro-obiectivelor menţionate.
Cercetarea debutează cu definirea noţiunii de «învăţare a unei a doua limbi sau a unei limbi străine», pentru a arăta, în continuare, rolul determinant al intake-ului în acest proces |
||||||
|