Validarea experimentală a strategiilor didactice de formare a atitudinii pozitive faţă de schimbare la studenţi, viitoare cadre didactice
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1049 23
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-06 12:16
SM ISO690:2012
REPIDA, Tatiana, MALANCUŞ, Elena. Validarea experimentală a strategiilor didactice de formare a atitudinii pozitive faţă de schimbare la studenţi, viitoare cadre didactice . In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2012, nr. 9(59), pp. 186-195. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(59) / 2012 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Validarea experimentală a strategiilor didactice de formare a atitudinii pozitive faţă de schimbare la studenţi, viitoare cadre didactice

Pag. 186-195

Repida Tatiana, Malancuş Elena
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 15 aprilie 2014


Rezumat

În articolul de faţă autorii prezintă metodologia formării atitudinii pozitive faţă de schimbare: a) chestionarul cu 32 de itemi (experimentul de constatare şi control); b) strategiile de formare a atitudinii pozitive faţă de schimbare la studenţi, viitoare cadre didactice (planificarea studiului, strategia învăţării independente, strategii participative, metode de stimulare a creativităţii, învăţarea prin descoperire, strategii de dezvoltare a imaginaţiei anticipative).

Dans cet article les auteurs présentent la méthologie de la formation de ĺ´attitude positive vis-à-vis du changement: a) le questionaire avec 32 items (l´expérimence de diagnostic et de contrôle); b) les stratégies de formation de l´attitude positive du changement chez les étudiants, futurs enseignants (planification de l´étude, stratégie de l´apprentissge autonome, stratégies participatives, méthodes dé stimulation de la créativité, apprentissage par la découverte, stratégies de developpement de l'imagination anticipative).

Cuvinte-cheie
strategie didactică, schimbare, validare, metodă, atitudine, experiment