Managementul dezvoltării competenţelor interculturale la liceeni în contextul predării istoriei
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
847 14
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-21 23:26
SM ISO690:2012
PAIU, Mihai, VALENTI, Olesea. Managementul dezvoltării competenţelor interculturale la liceeni în contextul predării istoriei . In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2012, nr. 9(59), pp. 101-106. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(59) / 2012 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Managementul dezvoltării competenţelor interculturale la liceeni în contextul predării istoriei

Pag. 101-106

Paiu Mihai, Valenti Olesea
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 15 aprilie 2014


Rezumat

Este abordată problema privind dezvoltarea competenţei interculturale la liceeni în contextul predării istoriei, precum şi al promovării managementului intercultural în instituţia de învăţământ preuniversitară. Se urmăreşte scopul stabilirii unei metodologii de dezvoltare a competenţelor interculturale la liceeni în contextul predării istoriei. Semnificaţia practică este certificată de proiectarea reperelor metodologice de dezvoltare a competenţelor interculturale la liceeni în contextul predării istoriei, fapt ce eficientizează aplicarea iniţiativelor strategice de optimizare a planului de dezvoltare şcolară la nivel de management intercultural, în cadrul instituţiei de învăţământ preuniversitar.

The research analyses the problem of the intercultural competences development in high-school students in the context of teaching history, as the promoting of the intercultural management, in the pre-university education institution and follows the aim of establishing a methodology of intercultural competences development in high-school students in the context of teaching history. The practical significance of the research is attested by the methodological guide marks projecting of intercultural competences development in high-school students in the context of teaching history the fact that streamlines the application of strategic initiatives in optimizing the school development plan of the level of the intercultural management within the pre-university education institution.

Cuvinte-cheie
competenţă, competenţă interculturală, educaţie interculturală,

management intercultural