Fundamentele pedagogice ale managementului proiectelor de intervenţie educaţională
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1012 57
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-24 23:40
SM ISO690:2012
GORAŞ-POSTICĂ, Viorica. Fundamentele pedagogice ale managementului proiectelor de intervenţie educaţională . In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2012, nr. 9(59), pp. 15-21. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(59) / 2012 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Fundamentele pedagogice ale managementului proiectelor de intervenţie educaţională

Pag. 15-21

Goraş-Postică Viorica
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
Disponibil în IBN: 15 aprilie 2014


Rezumat

În articol sunt cercetate bazele pedagogice ale managementului proiectelor de intervenţie educaţională: educaţia formală şi non-formală; noile educaţii; proiectarea centrată pe obiective; învăţarea prin rezolvare de probleme; învăţarea prin cooperare şi activitatea de echipă; evaluarea iniţială, curentă şi sumativă şi managementul pedagogic. Fundamentele respective sunt încadrate în mod analitic în contextul educaţional din Republica Moldova.

The article presents a pedagogical research related to the bases of educational project management: formal and nonformal education, new educations, goal-centered design, learning problem solving, cooperative learning and team work, initial, current and summative assessment, and educational management. These bases are placed in an analytical way into the education context of Moldova.

Cuvinte-cheie
managementul proiectelor, educaţie non-formală, educaţie formală,

intervenţie educaţională, noile educaţii