Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1075 33 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-22 00:53 |
SM ISO690:2012 SALI, Larisa. Abordarea psihodidactică şi metodologia organizării activităţii extracurriculare la matematică
. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2012, nr. 9(59), pp. 257-261. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(59) / 2012 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
Pag. 257-261 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol este examinată abordarea psihodidactică în teoria şi practica educaţională. În acest context sunt analizate unele modele „de îmbogăţire” a curriculum-ului şi a conţinuturilor la disciplinele şcolare. În particular, prin prisma abordării psihodidactice sunt elucidate aspecte ale formării iniţiale a cadrelor didactice referitoare la pregătirea lor către
activitatea extracurriculară la matematică. |
||||||
Cuvinte-cheie activitate extracurriculară, didactică, copii dotaţi, abordare psihodidactică |
||||||
|