Abordarea psihodidactică şi metodologia organizării activităţii extracurriculare la matematică
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1075 33
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-22 00:53
SM ISO690:2012
SALI, Larisa. Abordarea psihodidactică şi metodologia organizării activităţii extracurriculare la matematică . In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2012, nr. 9(59), pp. 257-261. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(59) / 2012 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Abordarea psihodidactică şi metodologia organizării activităţii extracurriculare la matematică

Pag. 257-261

Sali Larisa
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 15 aprilie 2014


Rezumat

În articol este examinată abordarea psihodidactică în teoria şi practica educaţională. În acest context sunt analizate unele modele „de îmbogăţire” a curriculum-ului şi a conţinuturilor la disciplinele şcolare. În particular, prin prisma abordării psihodidactice sunt elucidate aspecte ale formării iniţiale a cadrelor didactice referitoare la pregătirea lor către activitatea extracurriculară la matematică.

In this article, the psycho-didactic approach in the educational theory and practice is examined. In this context, some curriculum and content “enrichment” models of school disciplines are analyzed. In particular, aspects of the initial formation of teachers regarding their preparation for extracurricular activities in mathematics are elucidated through the use of the psycho-didactic approach.

Cuvinte-cheie
activitate extracurriculară, didactică, copii dotaţi,

abordare psihodidactică