Экономическая рецепция обстоятельств жизни: язык как маркетинг-структура
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
990 1
SM ISO690:2012
ХАЛИНА, Наталья. Экономическая рецепция обстоятельств жизни: язык как маркетинг-структура. In: Limbaj şi context. Revista internaţională de lingvistică, semiotică şi ştiinţă literară, 2010, nr. 1, pp. 23-30. ISSN 1857-4149.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Limbaj şi context. Revista internaţională de lingvistică, semiotică şi ştiinţă literară
Numărul 1 / 2010 / ISSN 1857-4149

Экономическая рецепция обстоятельств жизни: язык как маркетинг-структура

Pag. 23-30

Халина Наталья
 
Алтайский государственный университет, Барнаул
 
 
Disponibil în IBN: 14 aprilie 2014


Rezumat

Problema pusă în discuţie în acest articol tine de folosirea limbajului ca structură de marketing în crearea condiţiilor de spaţiu. în acest context, limbajul poate fi interpretat drept un „serviciu" oferit de mijloacele mass media vorbitorului. Limbajul mass media, ca structură de marketing, participă la organizarea vieţi economice. în mass media, procesul de comunicare, din perspectivă dinamică, îşi găseşte reflectare în sectorul de piaţă. Datorită sectorului de piaţă, furnizorul media influenţează uniformitatea folosirii limbajului de către utilizatori. în articol, se analizează sectorul media care apartine furnizorului „Reporterul rus". Articolul are ca obiect de cercetare schema de transformare a sistemului de identificare a valorilor vorbitorului ce rămâne depozitată în memoria acestuia.

The discussing problem is the using of language as a marketing structure in the building of space conditions. In this context the language can be interpreted as a service which is done by mass media to language user. Mass media language as marketing structure participates in the organization of economic life. In mass media the communicative process of history finds the size of segmental market. Thanks to segmental market media provider has influence on uniformity of language users. In the article the segment of media reality belonging to media provider "Russian Reporter" is analyzed. The object of exploration is the transformation scheme of language user value identification system which disposes in user's memory.