Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
990 1 |
SM ISO690:2012 ХАЛИНА, Наталья. Экономическая рецепция обстоятельств жизни: язык как маркетинг-структура. In: Limbaj şi context. Revista internaţională de lingvistică, semiotică şi ştiinţă literară, 2010, nr. 1, pp. 23-30. ISSN 1857-4149. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Limbaj şi context. Revista internaţională de lingvistică, semiotică şi ştiinţă literară | ||||||
Numărul 1 / 2010 / ISSN 1857-4149 | ||||||
|
||||||
Pag. 23-30 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Problema pusă în discuţie în acest articol tine de folosirea limbajului ca structură de marketing în crearea condiţiilor de spaţiu. în acest context, limbajul poate fi interpretat drept un „serviciu" oferit de mijloacele mass media vorbitorului. Limbajul mass media, ca structură de marketing, participă la organizarea vieţi economice. în mass media, procesul de comunicare, din perspectivă dinamică, îşi găseşte reflectare în sectorul de piaţă. Datorită sectorului de piaţă, furnizorul media influenţează uniformitatea folosirii limbajului de către utilizatori. în articol, se analizează sectorul media care apartine furnizorului „Reporterul rus". Articolul are ca obiect de cercetare schema de transformare a sistemului de identificare a valorilor vorbitorului ce rămâne depozitată în memoria acestuia. |
||||||
|