Les technologies d’information et de communication educatives - un support efficace dans l’apprentissage de la langue francaise
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
512 0
SM ISO690:2012
MOROŞAN, Lina; POPOVA, Liudmila; COZNIUC, Octavian; COŞCIUG, Angela. Les technologies d’information et de communication educatives - un support efficace dans l’apprentissage de la langue francaise . In: Glotodidactica. 2011, nr. 2, pp. 125-132. ISSN 1857-0763.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF
BibTeX
DataCite
Dublin Core
Glotodidactica
Numărul 2 / 2011 / ISSN 1857-0763

Les technologies d’information et de communication educatives - un support efficace dans l’apprentissage de la langue francaise

Pag. 125-132

Moroşan Lina, Popova Liudmila, Cozniuc Octavian, Coşciug Angela
 
Université d’État „Alecu Russo” de Bălţi
 
Disponibil în IBN: 4 aprilie 2014


Rezumat

Information and Communication Technologies are an efficient support in developing those four linguistic skills in a foreign language: written and oral comprehension skills and written and oral expressive skills. The present article examines the ways in which these technologies help to develop the above mentioned skills, taking into account the students’ needs and preferences.

Tehnologiile informaţionale şi comunicative educative sunt un suport eficient în formarea celor patru competenţe lingvistice într-o limbă străină: competenţa de înţelegere orală şi scrisă şi competenţa de exprimare orală şi scrisă. În articolul de mai jos, ne propunem să prezentăm felul în care aceste tehnologii ajută la formarea competenţelor în cauză, în acord cu interesele, necesităţile şi chiar preferinţele elevilor.

Cuvinte-cheie
educational soft, foreign language competences, coparticipation, selflearning