School’ leadership
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
969 5
Ultima descărcare din IBN:
2023-06-12 21:07
SM ISO690:2012
GIL, Miri. School’ leadership. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2013, nr. 9(69), pp. 99-104. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(69) / 2013 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

School’ leadership

Pag. 99-104

Gil Miri
 
Moldova State University
 
Disponibil în IBN: 1 aprilie 2014


Rezumat

The most successful school leaders are those who are open-minded and willing to learn from others. Their thinking is flexible within a framework of core values and they are characterized by sticking to their goals, expecting high-level motivation from the staff, commitment, study and being infused with the wish for everyone to reach high levels of achievement and optimism. Effective leadership arouses motivation and commitment among school staff members, since if it doesn’t, it may reduce the required effectiveness. Only principals who are equipped to handle a complex, rapidly changing environment can implement the reforms that lead to sustained improvement in student achieveme nt.

Liderii şcolari de succes sunt cei care sunt deschişi şi dornici de a învăţa de la alţii. Gândirea lor este flexibilă, într-un cadru de valori de bază şi este caracterizată prin aderarea la obiectivele lor, expectând de la personal o motivare de nivel înalt, angajament, studii şi dorinţa, însoţită de optimism, de a atinge un nivel ridicat al realizărilor. Conducerea efectivă generează la corpul didactic din şcoală motivare şi angajament; în caz contrar se poate reduce eficacitatea aşteptată. Numai directorii care sunt preocupaţi de realizarea unor schimbări complexe în mediul în care activează pot implementa reformele ce duc la o îmbunătăţire durabilă a rezultatelor elevilor.

Cuvinte-cheie
school leaders,

comprehensive leadership, sustained innovation, instructional leaders