Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
986 19 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-05 14:32 |
SM ISO690:2012 NASTAS, Svetlana, ISAC, Alionuşca. Repere teoretico-metodologice de evaluare
în contextul competenţelor
. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2013, nr. 9(69), pp. 45-51. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(69) / 2013 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
Pag. 45-51 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol sunt puse în evidenţă unele aspecte ale evaluării rezultatului şcolar în învăţământul preuniversitar vizualizate
din perspectiva cadrului didactic căruia i se solicită abilităţi de evaluator. Sunt enunţate impedimentele cu care se confruntă un profesor evaluator în clasa de elevi şi se propun soluţii sintetizate în direcţii orentative: dezvoltarea şi alegerea
metodelor de evaluare; colectarea informaţiei de evaluare; notarea performanţelor obţinute de elevi; rezumarea şi interpretarea rezultatelor; raportarea constatării rezultatelor de evaluare. O asemenea abordare vine în sprijinul unui învăţământ eficient şi de calitate în vederea realizării competenţelor. |
||||||
Cuvinte-cheie evaluarea competenţelor, metode de evaluare, evaluarea rezultatului şcolar |
||||||
|