Praxiologia educaţiei pentru mass-media a elevilor de vârstă şcolară mică în cadrul colaborării şcoală –familie
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1380 151
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-06 14:20
SM ISO690:2012
ŞPAC, Silvia. Praxiologia educaţiei pentru mass-media a elevilor de vârstă şcolară mică în cadrul colaborării şcoală –familie . In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2013, nr. 9(69), pp. 81-95. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(69) / 2013 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Praxiologia educaţiei pentru mass-media a elevilor de vârstă şcolară mică în cadrul colaborării şcoală –familie

Pag. 81-95

Şpac Silvia
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 1 aprilie 2014


Rezumat

Acest articol vizează procesul educaţiei pentru mass-media a elevilor de vârstă şcolară mică prin colaborarea în parteneriat a şcolii cu familia. În calitate de subiecţi experimentali au servit elevii de la treapta primară de învăţământ de la Liceul Teoretic „George Călinescu” din Chişinău, precum şi părinţii acestora. În cercetare ne-am propus să abordăm următoarele aspecte: 1) atitudinea elevilor privind vizionarea emisiunilor, audierea programelor radiofonice, lecturarea presei periodice pentru copii; 2) cunoştinţele părinţilor cu privire la mass-media pentru copii. Este propus Ghidul de implementare a Educaţiei pentru mass-media la treapta învăţământului primar ce-şi poate găsi aplicare practică atât în activitatea pedagogilor, cadrelor didactice cât şi a părinţilor.

This article targets the process of education for mass-media for pupils of school age by working in school-family partnership. Within this process, the pupils from primary level from "George Călinescu" High School, Chişinău, as well as their parents, were inquired to participate as experimental subjects. In this research, we intended to address the following issues: 1) pupils' attitudes towards: watching TV shows, listening to radio programs, reading children's periodical press; 2) parental knowledge about children's mass-media. It is proposed The Guide for Implementation of Education for Mass-media at Primary Level Education, which can find practical application in the work of educators, teachers, as well as parents.

Cuvinte-cheie
educaţie pentru mass-media,

şcoală, familie, colaborare