Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1380 151 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-06 14:20 |
SM ISO690:2012 ŞPAC, Silvia. Praxiologia educaţiei pentru mass-media a elevilor de vârstă şcolară mică în cadrul colaborării şcoală –familie
. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2013, nr. 9(69), pp. 81-95. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(69) / 2013 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
Pag. 81-95 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol vizează procesul educaţiei pentru mass-media a elevilor de vârstă şcolară mică prin colaborarea în parteneriat
a şcolii cu familia. În calitate de subiecţi experimentali au servit elevii de la treapta primară de învăţământ de la Liceul Teoretic „George Călinescu” din Chişinău, precum şi părinţii acestora. În cercetare ne-am propus să abordăm următoarele aspecte:
1) atitudinea elevilor privind vizionarea emisiunilor, audierea programelor radiofonice, lecturarea presei periodice pentru copii;
2) cunoştinţele părinţilor cu privire la mass-media pentru copii.
Este propus Ghidul de implementare a Educaţiei pentru mass-media la treapta învăţământului primar ce-şi poate găsi aplicare practică atât în activitatea pedagogilor, cadrelor didactice cât şi a părinţilor. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie pentru mass-media, şcoală, familie, colaborare |
||||||
|