Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1075 38 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-12 00:34 |
SM ISO690:2012 NASTAS, Svetlana. Portofoliul: orientări şi perspective. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2013, nr. 9(69), pp. 15-22. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(69) / 2013 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
Pag. 15-22 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol ne-am propus să clarificăm noţiunea de portofoliu, care în învăţământul preuniversitar a devenit o tehnică populară. În vederea asigurării validităţii, credibilităţii, flexibilităţii şi corectitudinii evaluării competenţelor, sunt importante: acceptarea unei definiţii a portofoliului (din multiplele), edificarea scopului/scopurilor, tipologia şi formele de realizare a portofoliului în clasa de elevi, reprezentând cadrul logic al materialului. |
||||||
Cuvinte-cheie portofoliu, tipologia portofoliilor: portofoliu individual/de grup, portofoliu de proces/de produs, portofoliu de învăţare/afişaj/evaluare, forme ale portofoliului şcolar |
||||||
|