Portofoliul: orientări şi perspective
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1075 38
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-12 00:34
SM ISO690:2012
NASTAS, Svetlana. Portofoliul: orientări şi perspective. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2013, nr. 9(69), pp. 15-22. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(69) / 2013 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Portofoliul: orientări şi perspective

Pag. 15-22

Nastas Svetlana
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 1 aprilie 2014


Rezumat

În acest articol ne-am propus să clarificăm noţiunea de portofoliu, care în învăţământul preuniversitar a devenit o tehnică populară. În vederea asigurării validităţii, credibilităţii, flexibilităţii şi corectitudinii evaluării competenţelor, sunt importante: acceptarea unei definiţii a portofoliului (din multiplele), edificarea scopului/scopurilor, tipologia şi formele de realizare a portofoliului în clasa de elevi, reprezentând cadrul logic al materialului.

This article tends to clarify the notion of Portfolio, which becomes a popular technique in pre-university education. In order to insure validity, credibility, flexibility and correction of competences evaluation, it is important: to assume a proper definition of Portfolio; to set a certain goal/goals; to decide the typology and forms to implement a portfolio for a group of pupils; thus, reflecting the logical framework of the present article.

Cuvinte-cheie
portofoliu,

tipologia portofoliilor: portofoliu individual/de grup, portofoliu de proces/de produs, portofoliu de învăţare/afişaj/evaluare, forme ale portofoliului şcolar