Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1323 37 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-16 13:26 |
SM ISO690:2012 CABAC, Valeriu, SCUTELNIC-GALATAN, Oxana. Formarea competenţelor prin procesele de
contextualizare – decontextualizare – recontextualizare
. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2013, nr. 9(69), pp. 10-14. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(69) / 2013 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
Pag. 10-14 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Ultimele două decenii, datorită fenomenului globalizării şi multiplelor efecte ale acestui fenomen, sistemul educaţional,
inclusiv sistemul de formare, trăieşte sub semnul competenţei. Preluată, ca şi abordarea prin obiective, din sfera producţiei, abordarea prin competenţe îşi propune ca cunoştinţele să fie achiziţionate paralel cu formarea deprinderilor de utilizare a acestor cunoştinţe. Altfel spus, abordarea prin competenţe presupune formarea unui specialist care, pe lângă posedarea unui bagaj de cunoştinţe, este capabil să le utilizeze în diverse situaţii. |
||||||
Cuvinte-cheie competenţă, mentalizare, recontextualizare, competenţă de transfer, contextualizare, decontextualizare, context |
||||||
|