Formarea competenţelor prin abordarea axiologică a problemelor de chimie
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
956 13
Ultima descărcare din IBN:
2023-07-09 13:28
SM ISO690:2012
MIHAILOV, Elena, DRAGALINA, Galina, CHERDIVARĂ, Maia. Formarea competenţelor prin abordarea axiologică a problemelor de chimie . In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2013, nr. 9(69), pp. 180-182. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(69) / 2013 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Formarea competenţelor prin abordarea axiologică a problemelor de chimie

Pag. 180-182

Mihailov Elena, Cherdivară Maia, Dragalina Galina
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 1 aprilie 2014


Rezumat

În articol sunt examinate aspecte ce vizează implementarea curriculei la chimie în scopul formării competenţelor specifice de a rezolva probleme la chimie prin prisma abordării lor axiologice, urmărindu-se şi scopul formării la elevi a sistemului de valori. Este reflectată esenţa abordării axiologice la lecţiile de chimie, prin asigurarea conexiunii sistemului de cunoştinţe, capacităţi, deprinderi cu sistemul de valori şi atitudini. Se explică şi se exemplifică potenţialul valoros al problemelor de chimie şi cerinţele metodologice pentru elaborarea lor în contextul abordat.

The article is dedicated to issues of implementation of curriculum at Chemistry in the field of specific competence to solve chemistry problems through the prism of axiological approach and system of values formation of pupils. It reflects the essence of axiological approach in chemistry lessons, by ensuring the connection of knowledge, skills, and abilities with the system of values and attitudes. It explains and exemplifies the valuable potential problems at chemistry and methodological requirements for development in the context of these issues.

Cuvinte-cheie
abordare axiologică, valori,

probleme de chimie