Formarea competenţelor de învăţare şi a atitudinilor –aspect metodologic al procesului de socializare a copiilor de vârstă timpurie
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1108 106
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-05 14:56
SM ISO690:2012
CEMORTAN, Stela. Formarea competenţelor de învăţare şi a atitudinilor –aspect metodologic al procesului de socializare a copiilor de vârstă timpurie . In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2013, nr. 9(69), pp. 7-9. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(69) / 2013 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Formarea competenţelor de învăţare şi a atitudinilor –aspect metodologic al procesului de socializare a copiilor de vârstă timpurie

Pag. 7-9

Cemortan Stela
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 1 aprilie 2014


Rezumat

Teoria Noilor Educaţii lansată de ONU stabileşte o serie de obiective fundamentale, care sunt unice în sistemul de învăţământ din lume. Unul dintre aceste obiective este formarea competenţelor de învăţare înainte de şcolarizare. Se consideră că dezvoltarea acestor competenţe este importantă pentru debutul şcolar. În acest scop, este obligatoriu ca copiii să obţină un anumit volum de cunoştinţe pentru a-şi forma unele competenţe şi atitudini necesare pentru procesul de învăţământ din şcoală.

The theory of New Educations emitted by UNO, establishes a range of fundamental objectives which are unique for the world educational system. One of these objectives is the formation of learning competences before scholarly. It is considered that the development of these competences is important for the schooling debate. On this purpose it is compulsory for the children to study a certain volume of knowledge, to form some competences and attitudes necesary for the educational process in school.

Cuvinte-cheie
competențe, atitudini, preşcolar