Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
878 25 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-21 12:04 |
SM ISO690:2012 PARHOMENCO, Lilia. Dezvoltarea învăţământului în spaţiul
Carpato-Danubiano-Pontic
. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2013, nr. 9(69), pp. 40-44. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(69) / 2013 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
Pag. 40-44 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În orice ţară, dezvoltarea învăţământului cunoaşte, la fel ca şi alte fenomene sociale, perioade de glorie, de declin, de consolidare şi reorganizare. În acest articol am urmărit scopul de a aduce lumină asupra dezvoltării învăţământului în spaţiul carpato-danubiano-pontic de la originile sale până la începuturile anilor 90, de a trece în revistă cele mai marcante evenimente în acest domeniu şi de a specifica acţiunile determinante ale unor activişti ce au pus bazele învăţământului românesc, au contribuit la dezvoltarea fructuoasă a acestuia. De asemenea, încercăm să denumim actele normative majore ce au marcat evoluţia învăţământului, formând baza lui legislativă. |
||||||
Cuvinte-cheie instrucţie naţională, şcoală ţinutală, şcoală episcopală, şcoală domnească, şcoală orăşenească, academie |
||||||
|