Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1030 36 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-20 13:05 |
SM ISO690:2012 GUŢU, Vladimir, NI, Alexandru. Axiomatica şi normativitatea în educaţie. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2013, nr. 9(69), pp. 3-6. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | |||||
Numărul 9(69) / 2013 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | |||||
|
|||||
Pag. 3-6 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
În articol se abordează două probleme prin comparaţie: problema axiomelor în educaţie şi problema normei în educaţie. Axiomatica determină, în mare parte, dezvoltarea teoriei educaţiei şi stabilitatea cadrului normativităţii. În acelaşi timp, normele în educaţie validate în timp pot deveni axiome. |
|||||
Cuvinte-cheie axiomă, normă, standarde, standardizare, axiomatică, metodă axiomatică, normativitate |
|||||
|