Axiomatica şi normativitatea în educaţie
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1030 36
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-20 13:05
SM ISO690:2012
GUŢU, Vladimir, NI, Alexandru. Axiomatica şi normativitatea în educaţie. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2013, nr. 9(69), pp. 3-6. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(69) / 2013 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Axiomatica şi normativitatea în educaţie

Pag. 3-6

Guţu Vladimir, Ni Alexandru
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
Disponibil în IBN: 1 aprilie 2014


Rezumat

În articol se abordează două probleme prin comparaţie: problema axiomelor în educaţie şi problema normei în educaţie. Axiomatica determină, în mare parte, dezvoltarea teoriei educaţiei şi stabilitatea cadrului normativităţii. În acelaşi timp, normele în educaţie validate în timp pot deveni axiome.

This article presents an comparative analysis of two issues: axioms and norms in education. Axiomatics determines, in large part, the development of education theory and the establishment of the normativity framework. At the same time, the norms in education, validated through time, can become axioms.

Cuvinte-cheie
axiomă, normă, standarde, standardizare,

axiomatică, metodă axiomatică,

normativitate