Varietatea şi structura lecţiei de dans popular scenic: abordare metodologică
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1256 55
Ultima descărcare din IBN:
2023-04-20 15:08
SM ISO690:2012
GUŢU, Zoia. Varietatea şi structura lecţiei de dans popular scenic: abordare metodologică. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2013, nr. 5(65), pp. 154-156. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 5(65) / 2013 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Varietatea şi structura lecţiei de dans popular scenic: abordare metodologică

Pag. 154-156

Guţu Zoia
 
Academia de Muzică, Teatru şi Arte Plastice
 
 
Disponibil în IBN: 31 martie 2014


Rezumat

În articol este abordată problema varietăţii şi structurii lecţiei de dans popular scenic prin aplicarea diferitelor forme şi metode educative, în scopul optimizării procesului de instruire. Accentul se pune pe două dimensiuni: cea pedagogică şi cea analitică.

This article presents the issue of variety and structure of the traditional scenic dance lesson through different forms and educational methods application for optimizing the learning process. There are revealed two dimensions: pedago-gical and analytical.

Cuvinte-cheie
lecţie de dans, metode educative, exerciţiu la bară, compoziţii la mijloc de sală,

dans scenic popular