Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1256 55 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-04-20 15:08 |
SM ISO690:2012 GUŢU, Zoia. Varietatea şi structura lecţiei de dans popular scenic: abordare metodologică. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2013, nr. 5(65), pp. 154-156. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 5(65) / 2013 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
Pag. 154-156 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol este abordată problema varietăţii şi structurii lecţiei de dans popular scenic prin aplicarea diferitelor forme şi metode educative, în scopul optimizării procesului de instruire. Accentul se pune pe două dimensiuni: cea pedagogică şi cea analitică. |
||||||
Cuvinte-cheie lecţie de dans, metode educative, exerciţiu la bară, compoziţii la mijloc de sală, dans scenic popular |
||||||
|