Transition from kindegarden to school
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1504 15
Ultima descărcare din IBN:
2023-02-16 16:19
SM ISO690:2012
PLATON, Carolina, BADARNE, Zada. Transition from kindegarden to school. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2013, nr. 5(65), pp. 97-101. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 5(65) / 2013 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Transition from kindegarden to school

Pag. 97-101

Platon Carolina, Badarne Zada
 
Moldova State University
 
 
Disponibil în IBN: 31 martie 2014


Rezumat

Transition to School is a crucial step that influences the child's behavior and personality. Many researches sees the transition as a process that includes many players: children, families, educators, community, professionals and the whole system. Transition is the time when everyone has to be involved and take responsibility.

Trecerea de la grădiniţă la şcoală este un pas crucial care influenţează comportamentul şi personalitatea copilului. Mai mulţi cercetători consideră că acest proces vizează nu doar însuşi copilul, dar şi familia, educatorul, întregul sistem educaţional, comunitatea. Este perioada de trecere de la o instituţie la alta în care fiecare trebuie să se implice şi să-şi asume responsabilităţi.

Cuvinte-cheie
challenge, anxiety, complexity