Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1138 41 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-31 17:32 |
SM ISO690:2012 DASCAL, Angela. Repere metodologice ale integrării domeniilor de cunoaştere în instituţia preşcolară
. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2013, nr. 5(65), pp. 83-88. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 5(65) / 2013 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
Pag. 83-88 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În educaţia timpurie integrarea curriculară era o provocare. Astăzi, însă, fiecare cadru didactic proiectează şi desfăşoară activităţi integrate cu o abordare complexă a conţinuturilor, conştientizând că toţi copiii trebuie să înveţe şi să crească într-o manieră integrată. În articol se face o încercare de a evidenţia caracteristicile definitorii ale activităţii integrate în grădiniţa de copii. În acest scop a fost elaborat un ghid pentru cadrele didactice din instituţiile preşcolare ce ţine de proiectarea activităţilor integrate. De asemenea, sunt menţionaţi cercetătorii care s-au preocupat de problema integrării conţinuturilor. |
||||||
Cuvinte-cheie integrare, activitate integrată, interdisciplinaritate, metoda Proiectului, integrarea domeniilor de cunoaştere |
||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-30087</doi_batch_id> <timestamp>1713543090</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>idsi@asm.md</email_address> </depositor> <registrant>Universitatea de Stat din Moldova</registrant> </head> <body> <journal> <journal_metadata> <full_title>Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)</full_title> <issn media_type='print'>18572103</issn> </journal_metadata> <journal_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2013</year> </publication_date> <issue>5(65)</issue> </journal_issue> <journal_article publication_type='full_text'><titles> <title>Repere metodologice ale integrării domeniilor de cunoaştere în instituţia preşcolară </title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Angela</given_name> <surname>Dascal</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2013</year> </publication_date> <pages> <first_page>83</first_page> <last_page>88</last_page> </pages> </journal_article> </journal> </body> </doi_batch>