Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
3197 310 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-04 22:37 |
SM ISO690:2012 GORINCIOI, Veronica. Profilaxia sindromului epuizării profesionale sau ce trebuie de ştiut pentru a evita arderea emoţională. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2013, nr. 5(65), pp. 121-124. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 5(65) / 2013 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
Pag. 121-124 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Activitatea de profesorat în instituţiile de învăţământ poate fi un loc de muncă foarte stresant, care poate duce uneori la epuizare profesională. Riscurile epuizării sunt mari. Aceasta poate avea consecinţe grave pentru sănătatea şi starea de bine a profesorilor, dar şi asupra celor cu care profesorii interacţionează – studenţi, colegi şi membri ai familiei. În acest articol vom prezenta câteva recomandări practice pe care profesorii şi administraţia instituţiilor de învăţământ le pot lua în calcul în cazul cadrelor didactice cu risc de ardere. Prevenirea epuizării profesionale şi emoţionale este importantă pentru instituţia de învăţământ, deoarece starea de bine a profesorilor este un factor esenţial pentru succesul personal în procesul de predare-învăţare, precum şi pentru succesul instituţiei de învăţământ. |
||||||
Cuvinte-cheie ardere emoţională, epuizare profesională, profilaxie |
||||||
|