Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1098 41 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-05 12:56 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.562/.564:677 (1) |
Comerț exterior. Comerț internațional (385) |
Industria textilă (54) |
SM ISO690:2012 CERNOVA, Aliona. Dinamica pieţei textilelor. Referinţe analitice . In: Economie şi Sociologie, 2013, nr. 4, pp. 143-151. ISSN 1857-4130. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economie şi Sociologie | ||||||
Numărul 4 / 2013 / ISSN 1857-4130 | ||||||
|
||||||
CZU: 339.562/.564:677 | ||||||
JEL: L5, L52, L60, L67 O25 | ||||||
Pag. 143-151 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În perioada tranziţiei la economia de piaţă, starea economiei multor ţări şi industria textilă la scară internaţională se confruntă cu provocări considerabile. Există multe incertitudini legate de piaţa de textile la nivel mondial, agravate de previziuni sumbre care, deja de un deceniu, trebuiau să fie eliminate, rezultând din comerţul liber. Nu există dubii că producătorii, care şi-au creat nişe pe pieţe, vor fi mai bine poziţionate pentru a concura pe piaţa globală şi pentru a atinge avantaje mai mari pentru produsele sale, sporind profitul. Această lucrare este o introducere a unui studiu, care examinează starea lucrurilor pe unele nişi ale pieţei de produse textile. Această lucrare are ca obiectiv cercetarea şi rolul pieţelor textile în perspectivă până în 2025. Obiectivele specifice sunt: de a oferi o prezentare amplă a diferitelor teorii comerciale, inclusiv clasică, neoclasică, post-clasic, în scopul determinării oportunităţilor de dezvoltare şi protejare. În mod special, accentul va fi axat pe probleme speciale, ca urmare a schimburilor vectorului şi conjuncturii comerciale, pentru a ilustra modul în care metodele tradiţionale de marketing diferă de la piaţă la piaţă şi pentru a examina ce rol pieţele de nişă vor juca în industria textilă şi industria de îmbrăcăminte textilă din 2050. Rezultatele acestui studiu de cercetare va ajuta la formularea unei strategii de afaceri care pot fi utilizate în valorificarea pe pieţele şi va oferi un cadru de cercetare pentru cercetătorii de textile la nivel mondial. |
||||||
Cuvinte-cheie piaţă, bumbac, industria uşoară, industria textilă, ţesuturi |
||||||
|