Reflecții teoretice asupra formării competenței de „a învăța să înveți” la copiii de 6-8 ani din perspectiva continuității
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1274 15
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-10 22:52
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.2/.3.015.3 (4)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2011)
SM ISO690:2012
PASCARI, Valentina. Reflecții teoretice asupra formării competenței de „a învăța să înveți” la copiii de 6-8 ani din perspectiva continuității. In: Revistă de știinţe socioumane , 2013, nr. 3(25), pp. 40-46. ISSN 1857-0119.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revistă de știinţe socioumane
Numărul 3(25) / 2013 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X

Reflecții teoretice asupra formării competenței de „a învăța să înveți” la copiii de 6-8 ani din perspectiva continuității
CZU: 373.2/.3.015.3

Pag. 40-46

Pascari Valentina
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 20 martie 2014


Rezumat

In the article „Theoretical reflections about” learning to learn „skills training at children of 6-8 years in terms of continuity” are examinated some assumptions that determine the establishment of learning activity at the children of 6-8 years throughout the formation of training „learning to learn”. It is proposed a typology of skills relevant to the learning at this age: the ability to understand the learning task, the ability to achieve business plans, training ability to subordinate their actions, self-understanding.

Cuvinte-cheie
competences, primary education, „learning to learn”, development and formation of the personality, preschool educational process