Analiza asigurării cu informaţii a întreprinderilor de comerţ şi alimentaţie publică
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
Descărcări 0
Vizualizări 294
Vizitatori unici 25
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF
BibTeX
DataCite
Dublin Core
Analele Ştiinţifice ale Universităţii Cooperatist-Comerciale din Moldova
Numărul 12(2) / 2013 / ISSN 1857-1239
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Analiza asigurării cu informaţii a întreprinderilor de comerţ şi alimentaţie publică

Pag. 70-75

Petrovici Sergiu
 
Universitatea Cooperatist-Comercială din Moldova
 
Disponibil în IBN: 27 February, 2014

--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Rezumat

The author explains the classification of sources of information according to different criteria, he brings in the scheme of data basis formation for market research of goods and services. A special attention is paid to methods of data collecting in trade and public catering. The author has elaborated a fragment of efficient collecting of data used in market research of goods and services in trade and public catering.

Cuvinte-cheie information, market research, services