Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
838 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-11 18:00 |
SM ISO690:2012 COMENDANT, Tatiana. Raportul cadru didactic—student şi impactul competenţelor pedagogice asupra conţinuturilor profesionale. In: Anuar ştiinţific: muzică, teatru, arte plastice, 2013, nr. 2(19), pp. 94-98. ISSN 1857-2251. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Anuar ştiinţific: muzică, teatru, arte plastice | ||||||
Numărul 2(19) / 2013 / ISSN 1857-2251 | ||||||
|
||||||
Pag. 94-98 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol relevă constituirea raportului cadru didactic — student, dar şi specificul evoluării acestei relaţii. Autorul urmăreşte în ce mod compedenţele psihopedagogice, psihosociale şi manageriale s-au impus şi s-ar putea consolida în activitatea
didactică din învăţământul universitar artictic. Formarea conţinuturilor profesionale este o problemă complexă, multidimensională, implicând variabile care acoperă toate aspectele comportamentului uman, valori, atitudini, convingeri, aptitudini cognitive şi sociale. Eficienţa profesională, deşi valoroasă, în viziunea autorului nu este suficientă pentru munca didactică. Ea implică însuşirea unei temeinice şi competente pregătiri pedagogice. |
||||||
Cuvinte-cheie cadru didactic, competenţă profesională, competenţa psihopedagogică, competenţa psihosocială, student |
||||||
|