Pedagogia: vocaţie sau dobandire?!… sau despre calitatea de formator a artistului
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
864 11
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-28 20:44
SM ISO690:2012
LEMNARU, Daniela. Pedagogia: vocaţie sau dobandire?!… sau despre calitatea de formator a artistului In: Anuar ştiinţific: muzică, teatru, arte plastice, 2013, nr. 2(19), pp. 68-72. ISSN 1857-2251.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Anuar ştiinţific: muzică, teatru, arte plastice
Numărul 2(19) / 2013 / ISSN 1857-2251

Pedagogia: vocaţie sau dobandire?!… sau despre calitatea de formator a artistului

Pag. 68-72

Lemnaru Daniela
 
Necunoscută, Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 21 februarie 2014


Rezumat

Articolul încearcă să ofere o opinie personală despre noţiunea de formator, pedagog, făcând apel la experienţa proprie, în care se regăsesc dimensiunile de actor, regizor, profesor. Cele trei se întâlnesc, se despart uneori, se completează, dar cu siguranţă au acelaşi scop: obţinerea performanţei.

The article tries to put forward a personal viewpoint about the idea of shaper, of educator, calling into requisition my own praxis as an actor, a stage-director, a teacher. These three dimensions sometimes take separate ways, sometimes they complete each other, but, for certain, have the same goal: obtaining performance.

Cuvinte-cheie
pedagogie, ştiinţă, creaţie, responsabilitate,

formativitate