Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
864 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-28 20:44 |
SM ISO690:2012 LEMNARU, Daniela. Pedagogia: vocaţie sau dobandire?!… sau despre calitatea de formator a artistului In: Anuar ştiinţific: muzică, teatru, arte plastice, 2013, nr. 2(19), pp. 68-72. ISSN 1857-2251. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Anuar ştiinţific: muzică, teatru, arte plastice | ||||||
Numărul 2(19) / 2013 / ISSN 1857-2251 | ||||||
|
||||||
Pag. 68-72 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul încearcă să ofere o opinie personală despre noţiunea de formator, pedagog, făcând apel la experienţa proprie, în care se regăsesc dimensiunile de actor, regizor, profesor. Cele trei se întâlnesc, se despart uneori, se completează, dar cu siguranţă
au acelaşi scop: obţinerea performanţei. |
||||||
Cuvinte-cheie pedagogie, ştiinţă, creaţie, responsabilitate, formativitate |
||||||
|