Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
926 26 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-09 13:53 |
SM ISO690:2012 PAŞCA, Eugenia Maria. Formarea iniţială şi continuă a cadrelor didactice, pentru promovarea excelenţei artistice la varstele timpurii
. In: Anuar ştiinţific: muzică, teatru, arte plastice, 2013, nr. 2(19), pp. 117-120. ISSN 1857-2251. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Anuar ştiinţific: muzică, teatru, arte plastice | ||||||
Numărul 2(19) / 2013 / ISSN 1857-2251 | ||||||
|
||||||
Pag. 117-120 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Includerea problematicii educaţiei copiilor supradotaţi în formarea iniţială a cadrelor didactice poate fi obligatorie sau opţională. În anumite ţări, în care instituţiile de învăţământ superior se bucură de o autonomie mai mare, decizia este lăsată la latitudinea acestora. Problema educaţiei copiilor supradotaţi şi modul său de abordare este o temă obligatorie în formarea iniţială a cadrelor didactice. |
||||||
Cuvinte-cheie cadre didactice, educaţie artistică, copii supradotaţi, politică educaţională. |
||||||
|